13 вересня 2022 року начальники та заступники начальників структурних підрозділів Рівненського окружного адміністративного суду, з метою підтримання кваліфікації, пройшли підготовку для підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою керівників апаратів і заступників керівників апаратів, начальників та заступників начальників структурних підрозділів місцевих та апеляційних судів, організовану Львівським регіональним відділенням Національної школи суддів України у програмі ZOOM.
Під час підготовки слухачі мали можливість обговорити з викладачами проблемні питання, розглянувши наступні теми:
- Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади.
- Розвиток персоналу, які потреби у навчанні та планування навчання у судах. Складання індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності та професійне навчання державних службовців. Порядок визнання документів та результатів навчання за програмами підвищення кваліфікації. Нарахування кредитів ЄКТС.Податкові і митні спори в умовах збройної агресії. Практика Верховного Суду.
- Гендерні аспекти в роботі суду.
- Правовий статус осіб з інвалідністю, загальні поняття про людей з інвалідністю та особливості спілкування працівників апарату суду з особами, які мають інвалідність, зокрема, з порушеннями зору, слуху, психічними та інтелектуальними порушеннями.
- Порядок ведення службового розслідування та робота дисциплінарної комісії, порядок формування дисциплінарної справи, критерії оцінки дисциплінарного проступку державного службовця, засідання дисциплінарної комісії.
- Надання відповіді на звернення громадян та інформаційні запити громадським діячам. Організація роботи суду з питань прийняття та розгляду депутатських звернень, адвокатських запитів та здійснення контролю за їх розглядом.
- Порядок здійснення діловодства стосовно документів, що містять службову інформацію з грифом “Для службового користування”, “Таємно”, “Цілком таємно”, Літер “М”, Літер “К”, Літер “СІ”. Види інформації та порядок роботи з ними.
- Організація діяльності канцелярії по виконанню покладених на неї задач і функцій. Організація прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду.
Також обговорили яким чином забезпечити безперервну роботу суду в умовах надзвичайних ситуацій та порядок дій працівників апаратів судів у надзвичайних ситуаціях (пожежа, виявлення вибухонебезпечних чи підозрілих предметів, повідомлення про замінування, тощо).