flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт щодо результатів опитування відвідувачів Рівненського окружного адміністративного суду якістю надання судових послуг

16 вересня 2016, 14:53

Звіт щодо результатів опитування відвідувачів Рівненського окружного адміністративного суду якістю надання судових послуг

Відповідно до рішення Ради суддів України від 12 травня 2016 року №35, а також наказу Рівненського окружного адміністративного суду від 22 червня 2016 року «Про проведення опитування в суді в рамках проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії показники і методи» в період з 18 липня 2016 року по 5 серпня 2016 року в суді проводилося опитування  відвідувачів – учасників судових проваджень шляхом анонімного анкетування за картками громадського звітування (КГЗ).

13 липня 2016 року на інформаційному стенді суду, а також на офіційному сайті суду  були розміщені оголошення про проведення даного опитування. За час проведення опитування в ньому взяло участь 44 відвідувачи суду. Результати цього дослідження презентовані в цьому звіті.

Загальна оцінка якості роботи суду

В загальному учасники судових процесів добре (4 бали) оцінили роботу Рівненського окружного адміністративного суду. З 44 опитаних респондентів: 1 респондент вказав оцінку «1», 3 респондента вказали оцінку «3», 32 респондента вказали оцінку «4» і 7 респондентів вказав оцінку «5». Один респондент утримався від надання відповіді на це питання.

Доступність, зручність і комфортність перебування у суді

Клієнти суду задовільно оцінюють доступність суду і зручність та комфортність перебування в ньому (інтегральна оцінка за доступність «3,6», за зручність та комфортність загальне значення становить «3,9»). Респонденти не задоволенні достатністю зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання «3,1», чистотою і прибраністю приміщень «3,8», відсутністю паркінгу для автомобілів («2,5») і громадського транспорту, який курсує до будівлі суду («3,1»), а також відсутністю можливостей для безперешкодного потрапляння до будівлі суду мало мобільних груп населення («3»).

Повнота та ясність інформації в суді

В цілому  респонденти добре оцінили повноту викладення та ясність інформації в Рівненському окружному адміністративному суді (інтегральна оцінка «4»). Єдиним проблемним показником в цьому блоці, на думку учасників судових проваджень, є відсутність наявності інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень (оцінка «3,6»).

Сприйняття роботи суддів і працівників апарату суду.

Клієнти суду задоволені роботою працівників апарату суду, тому загальна оцінка становить 4, 6 балів. Роботу суддів Рівненського окружного адміністративного суду також сприймають добре, інтегральне значення по всім показникам становить 4,3 бали.

Дотримання строків судового розгляду

В цілому учасники задоволені дотриманням строків розгляду справ в суді  («4»).

Проблемними показниками, якими не задоволені респонденти є: невчасний початок засідань по справам («3,5»), а також необґрунтованість затримки, перенесення розгляду справи («3,9»).

  

Виміри якості, які слід покращувати в першу чергу:

 

Вимір якості

Ранг

Доступність суду

1

Зручність та комфортність перебування у суді

2

Повнота та ясність інформації

4

Дотримання термінів судового розгляду

3

Якість роботи працівників апарату суду

6

Якість роботи судді

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендації учасників судових проваджень

За час проведення опитування учасники судових проваджень надали наступні рекомендації  для покращення якості надання судових послуг:

1. Ремонт приміщення суду;

2. Збільшення кількості суддів, які мають повноваження на здійснення судочинства;

3. Дотримання строків розгляду адміністративних справ;

4. Облаштування паркінга для автомобілів;

5. Облаштування для відвідувачів зручних залів очікування проведення судових засідань;

6. Забезпечення для відвідувачів суду вільного WI-FI доступу до Інтернету.

 

       Згідно узагальнених даних та побажань  відвідувачів варто:

- збільшити кількість (обладнати) паркувальних місць для автомобілів біля приміщення суду;

 - забезпечити доступ до приміщення суду для користування послугами суду людей з обмеженими фізичними можливостям;

- збільшити кількість місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідань;

- забезпечити дотримання термінів судового розгляду та вчасне проведення засідань по справі;

- враховувати побажання клієнтів при призначенні дня та часу судового засідання, або роз’яснювати їм, чому це не можливо зробити;

- забезпечити вільний доступ до Інтернету  в приміщенні суду;

- облаштувати інформаційні таблички розташування залів судових засідань і інших приміщень суду;

- забезпечити більш якісне прибирання і освітлення в приміщенні суду.

       Отже, проведене анкетування свідчить про те, що організація роботи суду здійснюється в цілому на достатньому рівні. Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні. Врахування рекомендацій відвідувачів в подальшій роботі суду, на нашу думку,  стане підґрунтям зростання довіри громадськості до правосуддя.

 

 

Дякуємо за Вашу участь в опитуванні.