Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Звіт щодо результатів опитування відвідувачів Рівненського окружного адміністративного суду якістю надання судових послуг
Відповідно до рішення Ради суддів України від 12 травня 2016 року №35, а також наказу Рівненського окружного адміністративного суду від 22 червня 2016 року «Про проведення опитування в суді в рамках проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії показники і методи» в період з 18 липня 2016 року по 5 серпня 2016 року в суді проводилося опитування відвідувачів – учасників судових проваджень шляхом анонімного анкетування за картками громадського звітування (КГЗ).
13 липня 2016 року на інформаційному стенді суду, а також на офіційному сайті суду були розміщені оголошення про проведення даного опитування. За час проведення опитування в ньому взяло участь 44 відвідувачи суду. Результати цього дослідження презентовані в цьому звіті.
Загальна оцінка якості роботи суду
В загальному учасники судових процесів добре (4 бали) оцінили роботу Рівненського окружного адміністративного суду. З 44 опитаних респондентів: 1 респондент вказав оцінку «1», 3 респондента вказали оцінку «3», 32 респондента вказали оцінку «4» і 7 респондентів вказав оцінку «5». Один респондент утримався від надання відповіді на це питання.
Доступність, зручність і комфортність перебування у суді
Клієнти суду задовільно оцінюють доступність суду і зручність та комфортність перебування в ньому (інтегральна оцінка за доступність «3,6», за зручність та комфортність загальне значення становить «3,9»). Респонденти не задоволенні достатністю зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання «3,1», чистотою і прибраністю приміщень «3,8», відсутністю паркінгу для автомобілів («2,5») і громадського транспорту, який курсує до будівлі суду («3,1»), а також відсутністю можливостей для безперешкодного потрапляння до будівлі суду мало мобільних груп населення («3»).
Повнота та ясність інформації в суді
В цілому респонденти добре оцінили повноту викладення та ясність інформації в Рівненському окружному адміністративному суді (інтегральна оцінка «4»). Єдиним проблемним показником в цьому блоці, на думку учасників судових проваджень, є відсутність наявності інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень (оцінка «3,6»).
Сприйняття роботи суддів і працівників апарату суду.
Клієнти суду задоволені роботою працівників апарату суду, тому загальна оцінка становить 4, 6 балів. Роботу суддів Рівненського окружного адміністративного суду також сприймають добре, інтегральне значення по всім показникам становить 4,3 бали.
Дотримання строків судового розгляду
В цілому учасники задоволені дотриманням строків розгляду справ в суді («4»).
Проблемними показниками, якими не задоволені респонденти є: невчасний початок засідань по справам («3,5»), а також необґрунтованість затримки, перенесення розгляду справи («3,9»).
Виміри якості, які слід покращувати в першу чергу:
Вимір якості |
Ранг |
Доступність суду |
1 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
2 |
Повнота та ясність інформації |
4 |
Дотримання термінів судового розгляду |
3 |
Якість роботи працівників апарату суду |
6 |
Якість роботи судді |
5 |
Рекомендації учасників судових проваджень
За час проведення опитування учасники судових проваджень надали наступні рекомендації для покращення якості надання судових послуг:
1. Ремонт приміщення суду;
2. Збільшення кількості суддів, які мають повноваження на здійснення судочинства;
3. Дотримання строків розгляду адміністративних справ;
4. Облаштування паркінга для автомобілів;
5. Облаштування для відвідувачів зручних залів очікування проведення судових засідань;
6. Забезпечення для відвідувачів суду вільного WI-FI доступу до Інтернету.
Згідно узагальнених даних та побажань відвідувачів варто:
- збільшити кількість (обладнати) паркувальних місць для автомобілів біля приміщення суду;
- забезпечити доступ до приміщення суду для користування послугами суду людей з обмеженими фізичними можливостям;
- збільшити кількість місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідань;
- забезпечити дотримання термінів судового розгляду та вчасне проведення засідань по справі;
- враховувати побажання клієнтів при призначенні дня та часу судового засідання, або роз’яснювати їм, чому це не можливо зробити;
- забезпечити вільний доступ до Інтернету в приміщенні суду;
- облаштувати інформаційні таблички розташування залів судових засідань і інших приміщень суду;
- забезпечити більш якісне прибирання і освітлення в приміщенні суду.
Отже, проведене анкетування свідчить про те, що організація роботи суду здійснюється в цілому на достатньому рівні. Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні. Врахування рекомендацій відвідувачів в подальшій роботі суду, на нашу думку, стане підґрунтям зростання довіри громадськості до правосуддя.
Дякуємо за Вашу участь в опитуванні.